Літні шини

Nokian Hakka Green

Nokian Hakka Green

Нова літня шина Nokian Hakka Green унікальним чином поєднує в собі побажання водія, що подорожує північними дорогами. Екологічна, чіпка, слухняна у керуванні новинка залишається надійною, незважаючи на будь-які особливості сезону: на нагрітому пекучим сонцем шорсткому асфальті, зволожених зливою дорогах і підморожених трасах пізньої осені. Вкрай низький опір коченню каже про те, що Hakka Green ефективно обертається, заощаджуючи при цьому паливо і піклуючись про екологію.*  

Олія сосни поліпшує легкість обертання

  Призначена для мінливої північної погоди гумова суміш протектора Nokian Green Silica - оптимальне сполучення, яке дозволяє піклуватися про безпеку та екологічність. До гумової суміші під назвою «повна силіка», яка вирізняється чудовим зчепленням на вологій дорозі при будь-яких температурах, додано олію скандинавської сосни. «Зелений» характер шини Nokian Hakka Green доповнює її взірцева зносостійкість.   Навіть той водій, що звик до великих навантажень, може бути впевненим, що ця скандинавська прима прослужить довго, не підведе під час старіння та спрацювання. Міцна і потужна конструкція залишиться незмінною під впливом механічних навантажень, спричинених незадовільними дорогами.  

Кілометрів більше, а шуму менше

  Розташовані в бокових частинах поздовжніх канавок напівкруглі заглиблення, що нагадують своєю формою профіль м'яча для гольфа, охолоджують шину. Ця технологія носить назву Silent Groove Design. Вона знижує опір повітря, завдяки чому зменшує витрату палива і дозволяє проїхати додаткові кілометри без дозаправлення.   Дизайн бокових частин поздовжніх ребер сприяє зменшенню шуму всередині транспортного засобу і зовнішнього шуму від автомобіля, що виникають під час руху. Добротний каркас шини і ретельно відібрані матеріали поглинають удари і вібрацію, що дозволяє шині Nokian Hakka Green залишатися акустично комфортною.  

Вентурні канавки запобігають акваплануванню

  Стабільна Nokian Hakka Green не боїться раптового дощу і бурь, притаманних північному літу, і завжди небезпечного аквапланування. Відполіровані головні канавки пришвидшують відведення з них води. Оптимізований рисунок головних канавок протектора, його відкритий дизайн збільшують ефективний дренаж і запобігають акваплануванню. Крім того, профілактиці аквапланування сприяють і спеціальні канавки у внутрішній і зовнішній плечових зонах, так звані вентурні канавки.   У доповнення до запатентованого Nokian Tyres індикатора ступеня зносу протектора (DSI - Driving Safety Indicator) нові шини також мають індикатор ризику аквапланування. Його символ - крапля води - зникає після того, як висота протектора зменшується до чотирьох міліметрів, що вказує на збільшення ризику аквапланування.